EuroShop to największe na świecie targi branży detalicznej i jej partnerów. Jest źródłem informacji i inspiracji dla profesjonalistów i decydentów na temat każdego możliwego aspektu sprzedaży detalicznej. To wizytówka trendów i innowacji. Gorący punkt dla ekspertów ds. Sprzedaży i marketingu poszukujących nowych pomysłów na jeszcze lepsze wyróżnienie i sprzedaż produktów i usług firmy.
EuroShop zadebiutował w 1966 r. – z 331 wystawcami i powierzchnią 19 640 m2. W 2017 r. To wiodące na świecie wydarzenie po raz kolejny przekroczyło swój wyjątkowy rozmiar i międzynarodowy charakter:
2368 wystawców z 61 krajów,
113 906 odwiedzających ze 138 krajów,
127 598 m2 powierzchni wystawienniczej netto,
18 sal wystawowych.
Dzięki inteligentnej strukturze EuroShop łatwo dostosowuje się do dynamicznej transformacji świata handlu detalicznego – z fascynującymi wymiarami doświadczenia dla wystawców i odwiedzających targi, mapując wszystkie aspekty i kanały nowoczesnej sprzedaży detalicznej:
Marketing detaliczny
Expo i event marketing
Technologia detaliczna
Oświetlenie
Visual Merchandising
Projektowanie sklepów i sklepów
Chłodnictwo i zarządzanie energią
Sprzęt dla gastronomii
EuroShop oferuje wystawcom i zwiedzającym wszystkie wymiary sukcesu: nieograniczone możliwości prezentacji przyszłościowych rozwiązań i innowacyjnych produktów dla globalnej sprzedaży detalicznej.