Identyfikatory na wydarzenia

Identyfikatory są istotną częścią wydarzenia, w którym networking jest kluczową częścią programu dnia i nie zawsze jest czas na formalne wprowadzenie. Ile razy spotkałeś kogoś na imprezie tylko po to, by zapomnieć jego imię kilka minut później i byłeś zbyt zawstydzony, aby o to zapytać, uniemożliwiając ci przedstawienie go komuś innemu. Naszywki z nazwiskami pozwalają szybko przypomnieć sobie imię, ułatwiając zapamiętanie czyjegoś imienia i łatwe nawiązywanie znajomości, przydatne również w dyskusjach grupowych i budowaniu zespołu, gdy ludzie jeszcze nie mieli okazji się spotkać.

Dlaczego używamy identyfikatorów?
W dzisiejszym świecie ludzie są ostrożni wobec obcych. Plakietka jest natychmiastowym wprowadzeniem, które mówi osobie, kim jesteś i gdzie pracujesz… abyś nie był już obcym. Naszywka z nazwą mówi innym, że jesteś profesjonalistą. Na konferencji, w mikserze lub na innym wydarzeniu z dużą grupą ludzi, naszywka z imieniem jest bardziej profesjonalna niż lepka i jest łatwiejsza do odczytania dla innych. I pamiętaj, że noszenie Twojego logo jest formą brandingu. Kolejną korzyścią jest pomaganie innym ludziom pamiętać, kogo spotkali. Słuchanie i widzenie twojego imienia i firmy zwielokrotnia szanse, że inni cię zapamiętają. Dzięki temu możesz zmaksymalizować swoją sieć dzięki prostej plakietce.

Funkcja identyfikatorów.
Identyfikatory są naprawdę ważne na imprezach, w których networking jest kluczową częścią programu dnia. Identyfikatory i smycze dobrej jakości są niezbędne do szybkiego przywołania nazwy, ułatwiając nawiązywanie znajomości w znacznie szybszym czasie, ponieważ nie ma potrzeby przedstawiania się. Oczywiście prezentacje są uprzejmym sposobem na poznanie ludzi, ale czasami, gdy grupa wspólnie burzy mózgów lub więcej niż cztery lub pięć osób w rozmowie, może być trudno upewnić się, że wszyscy otrzymają to formalne powitanie. także rozszerzoną funkcję, którą informacje, które niosły, można przechowywać lub wymieniać za pomocą aplikacji mobilnych. W takim przypadku wystarczy kod QR lub kod kreskowy, aby wymienić niezbędne informacje. Ta najnowsza technologia umożliwia również organizatorom konferencji lub wystawcom łatwą analizę zachowań uczestników i ich handlu.