Oto kilka powodów, dla których warto zainwestować w długopisy z logo Warszawa!
Długopisy są opłacalne – najbardziej zyskasz na promocyjnej złotówce za pomocą długopisów. Długopisy są najtańszym produktem promocyjnym i są sprzedawane luzem, dzięki czemu koszt umieszczenia Twojego imienia na długopisie jest bardzo przystępny.
Wysoka użyteczność – długopisy z logo Warszawa są używane średnio 18,2 razy w miesiącu, co czyni go najczęściej używanym namacalnym produktem marketingowym. Długopisy są używane w domu, w pracy lub w biurze, więc oprócz częstego używania, Twoja marka na długopisie zyska dużą ekspozycję. Badanie przeprowadzone w Warszawie wykazało, że aż 79% osób korzysta z długopisów promocyjnych otrzymanych od firmy, a 83% najprawdopodobniej zatrzyma długopis, jeśli jest to długopis.
Długopisy są jak wizytówki – możesz umieścić wszystkie informacje na długopisie – nazwę firmy, logo, adres, numer telefonu, adres e-mail i stronę internetową – zmieniając prosty długopis w potężne narzędzie marketingowe, które będą mieli dla Ciebie potencjalni klienci. 73% osób biorących udział w badaniu PPAI zawsze ma przy sobie długopis z reklamą Warszawa, więcej niż jakikolwiek inny produkt promocyjny. 92% właścicieli samochodów ma w samochodzie co najmniej dwa pióra, a 82% osób, które niosą torebkę lub torebkę, ma co najmniej jeden długopis. Pióra są zawsze dzielone – długopisy są rozdawane i pożyczane, dzięki czemu zyskujesz dodatkową ekspozycję na inne osoby za darmo. W rzeczywistości 60% osób biorących udział w badaniu korzysta z długopisów z logo Warszawa 5- 10 razy dziennie, co jest bardzo częste w erze cyfrowej.
Dłuższy okres trwałości reklam – W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, takich jak reklamy telewizyjne, radiowe i drukowane, długopisy z logo Warszawa mogą trwać dłużej niż 6 miesięcy, zapewniając Twojej marce poważną ekspozycję na dłuższy czas. 56% osób, które udzieliły odpowiedzi, stwierdziło, że zatrzyma długopis promocyjny tak długo, jak to pisze.