Odzież reklamowa fruit of the loom – dobra jakość, stosunkowo niska cena

Tak, żyjemy w cyfrowym świecie. W związku z tym marketing online wydaje się być jedyną rzeczą, o której myślą marketerzy, próbując przyciągnąć nowych klientów. Ja nawet jestem tego winny. Ponieważ tak wielu marketerów koncentruje swoje działania marketingowe w Internecie, produkty promocyjne takie jak odzież reklamowa fruit of the loom zostały zaniedbane jako sposób promowania firmy Warszawa. Niestety brakuje tych z nas, którzy porzucili praktykę używania takich przedmiotów.

Markowe prezenty od fruit of the loom i inne produkty promocyjne zawsze były prostymi prezentami: małymi błyskotkami reklamowymi używanymi przez firmę do promowania produktu lub usługi. Pomyśl o nich jako o małej pamiątce, którą możesz położyć na biurku, aby przypomnieć Ci o firmie, która Ci je dała. Jaki więc wpływ na rynek nadal mają tego typu produkty? kolekcja markowych produktów promocyjnych Ostatnie badania pokazują, że produkty promocyjne nadal mają duży wpływ na klientów.

Według pewnego badania większość ludzi przechowuje produkty promocyjne średnio przez osiem miesięcy. Oznacza to, że Twoja reklama jest wyświetlana komuś dłużej niż zwykła reklama PPC lub wyskakujące okienko na stronie internetowej. Rzeczywisty czas jest zależny od produktu, parasole wystarczają na 14 miesięcy, a kapelusze tylko na siedem. Porozmawiaj o ambasadorach marki. Ci, którzy otrzymują produkty promocyjne takie jak odzież reklamowa fruit of the loom, najprawdopodobniej przekażą je innym, którzy z nich skorzystają (a także otrzymają Twój przekaz reklamowy). Badanie ASI pokazuje, że 63% mieszkańców Polski oddaje swoje produkty promocyjne innym osobom – a to oznacza, że odzież reklamowa fruit of the loom wędruje po świecie i robi reklamę Twojej firmie.